Deklaracja o dostępności

Z zaangażowaniem dążymy do oferowania naszym pasażerom jak najlepszych doświadczeń z podróży, począwszy od strony internetowej i aplikacji. Oto nasze zobowiązanie dotyczące dostępności.

Nasze zobowiązanie

Staramy się, by nasza witryna internetowa i aplikacja były dostępne dla każdego niezależnie od stopnia sprawności. W tym celu korzystamy z najbardziej rygorystycznych kryteriów opisanych w wytycznych dotyczących dostępności treści internetowych (WCAG) 2.2. Utrzymanie zgodności z tymi kryteriami pomaga nam zwiększać poziom dostępności witryny i aplikacji. Jest to korzystne dla wszystkich użytkowników, nie tylko dla użytkowników z niepełnosprawnością.

Ciężko pracujemy, by zrealizować nasze cele w zakresie dostępności, ale wiemy, że niektóre obszary wciąż wymagają poprawy. Chcesz nam zgłosić jakieś problemy? A może chcesz zasugerować, jak możemy ulepszyć nasze usługi? Skontaktuj się z nami.

Daj nam znać i pomóż nam się doskonalić

Każdy zasługuje na bezproblemową podróż. Potrzebujesz pomocy na lotnisku lub podczas lotu? Chętnie pomożemy.

Zobacz nasze opcje pomocy specjalnej

Oficjalne skargi

Oficjalną skargę można złożyć, jeśli spełnione są wszystkie poniższe warunki:

  1. Zidentyfikowano co najmniej jedno naruszenie przepisów o dostępności cyfrowej w tej witrynie internetowej (np. bariery dostępności lub nieprzestrzeganie obowiązków sprawozdawczych).
  2. Skontaktowano się z nami w celu zgłoszenia problemu (problemów).
  3. Nie otrzymano zadowalającej odpowiedzi.

W takim przypadku można:

  • skontaktować się z krajowym organem w swoim państwie członkowskim UE odpowiedzialnym za monitorowanie, sprawozdawczość i egzekwowanie wdrażania europejskiej dyrektywy w sprawie dostępności stron internetowych.

W tym celu skorzystaj z oficjalnego wykazu instytucji krajowych.