Otrzymywanie aktualizacji lotów
Aktualizacje lotu
Będziemy informować Cię o istotnych aktualizacjach lotów podczas całej podróży. Skontaktujemy się z Tobą również w przypadku zmiany rozkładu lotów.
Aktualizacje, które Ci wyślemy, obejmują:
- E-mail informujący o tym, że możesz odprawić się online na swój lot.
- Wiadomość tekstową lub e-mail informujący o tym, że Twój lot jest opóźniony o ponad 30 minut lub że występuje kilka opóźnień, które łącznie wynoszą ponad 30 minut. Jeśli jest to lot międzykontynentalny, możemy również do Ciebie zadzwonić.
- Rozmowę telefoniczną, SMS lub e-mail informujący, że Twój lot został odwołany, a my zmieniamy Twoją rezerwację na inny lot, albo informacje jak złożyć wniosek o zwrot kosztów.
- Wiadomość SMS lub e-mail z informacją, że bagaż jest opóźniony i co możesz zrobić, aby go odzyskać.
Dzieci podróżujące samotnie
Jeśli Twoje dziecko podróżuje samodzielnie, korzystając z usługi asysty dla osób niepełnoletnich podróżujących bez opieki, wszystkie wiadomości zostaną wysłane do osoby, która zarezerwowała bilet.
Anulowanie aktualizacji
Jeśli nie chcesz już otrzymywać naszych aktualizacji, możesz anulować usługę:
- Wiadomości e-mail: Użyj linku w stopce wiadomości e-mail, aby anulować subskrypcję.
- Wiadomości SMS: odpowiedz "STOP" na wiadomość SMS.
- Wiadomość SMS informująca o rozpoczęciu wchodzenia na pokład: zaktualizuj swoje preferencje w zakładce Moja podróż.
Otwarto w nowym oknie