Dlaczego warto wybrać KLM
Najlepsza linia lotnicza dla pasażerów
W 2023 roku otrzymaliśmy nagrodę APEX World Class Award dla najlepszej linii lotniczej dla pasażerów! To nagroda najwyższej kategorii przyznawana podmiotom z branży lotniczej w ramach globalnych nagród stowarzyszenia APEX. To wyraz wyjątkowego uznania dla osiągnięć w zakresie bezpieczeństwa, dobrego samopoczucia pasażerów i zrównoważonego rozwoju.
Zakłócenie? Zajmiemy się tym
Czy Twój lot został zakłócony? Zawsze możesz liczyć na naszą pomoc. Poinformujemy Cię natychmiast drogą telefoniczną lub mailową o zmianie lub anulowaniu lotu. Następnie niezwłocznie zajmiemy się zmianą Twojej rezerwacji na najbliższy dostępny lot. Gdy tylko znajdziemy wolne miejsce, skontaktujemy się z Tobą ponownie w sprawie nowego harmonogramu lotu. Oczywiście jesteśmy po to, by Ci pomóc, jeśli chcesz dokonać zmiany lotu lub jeżeli masz jakiekolwiek pytania.
Jeżeli Twój nowy lot nie będzie wylatywał tego samego dnia, nie pozostawimy Cię bez wsparcia. Począwszy od filiżanki kawy a skończywszy na pobycie w hotelu, traktujemy Twój komfort bardzo poważnie.
Lataj więcej i korzystaj więcej
Bycie uczestnikiem Flying Blue się opłaca. Za każdym razem, kiedy podróżujesz z KLM lub partnerskimi liniami lotniczymi, zdobywasz Mile. Możesz wydać je na loty nagrodowe, dodatkowe opcje i zniżki na całą gamę produktów i dogodnych usług. W dodatku, im więcej latasz, tym łatwiej Ci będzie osiągnąć kolejny poziom – Silver, Gold i Platinum – co niesie za sobą korzystanie z jeszcze większej ilości ekskluzywnych przywilejów.
Cenimy Twoją opinię
Twoje doświadczenia podczas podróży są dla nas bardzo ważne. Dlatego zlecamy niezależnym agencjom prowadzenie badań, dzięki którym możemy dowiedzieć się, co sądzisz o nas i naszych usługach. Na podstawie Twojej opinii oceniamy je i staramy się je ulepszać. Twoje dane osobowe nigdy nie zostaną wykorzystane komercyjnie ani korespondencyjnie, chyba że wcześniej jednoznacznie wyrazisz na to zgodę.
Po locie lub po skontaktowaniu się z naszym Centrum kontaktu z klientem KLM możesz otrzymać zaproszenie do jednej z poniższych ankiet:
- Badania poziomu zadowolenia i zgodności usług (prowadzone przez Kantar i Qualtrics);
- Ocena centrów obsługi klienta (prowadzona przez BVA i MediaTech).
Uczestniczymy również w badaniach realizowanych przez strony trzecie, takie jak IATA i Schiphol. Ponadto prowadzimy kilka badań ad hoc z agencjami takimi jak Beautiful Lives, CSpace, Miles Research, Insites Consulting, Added Value i innymi.