Różnorodność i inkluzywność
Nasza misja
W KLM wierzymy w siłę różnorodności i inkluzywności. Czego innego można oczekiwać od firmy, która od ponad stu lat łączy ludzi na całym świecie? Staramy się zawsze brać pod uwagę dzielące nas różnice, dzięki czemu łatwiej jest nam nawiązywać kontakty z naszymi klientami, pracownikami, społecznością i sobą nawzajem. To co cechuje naszych pochodzących z ponad 70 krajów pracowników to odpowiedzialność, pasja i troska. Każdego dnia, nieustannie.
Zawsze ciekawi nas doświadczenie naszych pasażerów i pracowników, którzy pochodzą z różnych miejsc, środowisk, kultur i mają odmienne perspektywy. Pasażerowie i pracownicy są dla nas ważni i pozwalają nam zrozumieć swoje potrzeby, które uwzględniamy w naszych usługach produktowych, procesach i interakcjach. Wierzymy, że kultura wspierająca różnorodność i inkluzywność wnosi dodatkową wartość dla naszych klientów, pracowników i firmy. Nieustannie odkrywamy różnorodność naszych klientów i pracowników. KLM wspiera środowisko sprzyjające inkluzywności, do którego należą wszyscy. Środowisko zarówno dla naszych klientów, podczas ich podróży z KLM, jak i dla naszych pracowników w miejscu pracy.
Standardy społeczności w mediach społecznościowych
Określają one, co jest, a co nie jest dozwolone na naszych kanałach mediów społecznościowych.