Korekta literówki w imieniu lub nazwisku

Ups! Literówki zdarzają się najlepszym. Nie musisz się jednak martwić: jeśli to tylko literówka, pomożemy Ci.

Jak poprawić błąd w imieniu lub nazwisku?

Rzuciła Ci się w oczy literówka w Twoim imieniu lub nazwisku? Jeśli Twój lot liniami KLM, Air France lub Delta Air Lines został zarezerwowany za pośrednictwem linii KLM, skontaktuj się z nami, aby dokonać darmowej poprawki.

Jeśli którykolwiek z Twoich lotów jest obsługiwany przez inną partnerską linię lotniczą, skontaktuj się z nami co najmniej 72 godziny przed wylotem. Dołożymy wszelkich starań, by Ci pomóc.

Nie musisz wysyłać prośby o poprawkę w imieniu lub nazwisku, jeśli:

  • masz kilka imion, ale na Twojej rezerwacji widnieje tylko pierwsze z nich – rezerwacja, na której widnieje tylko 1 imię, jest prawidłowa;
  • na rezerwacji widnieje Twoje nazwisko panieńskie, pod warunkiem, że to samo nazwisko widnieje w Twoim paszporcie;
  • w Twoich danych brakuje spacji – to nie literówka, tylko sposób działania naszego systemu.

Oczywiście nie możesz zastąpić swoich danych danymi innej osoby – bilet został wystawiony na Twoje imię i nazwisko i nie możesz tego zmienić.

Bilet nagrodowy Flying Blue

Jeżeli masz rezerwację na bilet nagrodowy, skontaktuj się z Centrum Obsługi Flying Blue.

Rezerwacje za pośrednictwem biura podróży

W przypadku lotów zarezerwowanych za pośrednictwem biura podróży, skontaktuj się z danym biurem w celu wprowadzenia poprawek w Twoim imieniu i nazwisku. Radzimy, by zrobić to z wyprzedzeniem, ponieważ przetworzenie wniosku może zająć trochę czasu.

Najczęściej zadawane pytania