Korekta literówki w imieniu lub nazwisku
Jak poprawić błąd w imieniu lub nazwisku?
Rzuciła Ci się w oczy literówka w Twoim imieniu lub nazwisku? Jeśli Twój lot liniami KLM, Air France lub Delta Air Lines został zarezerwowany za pośrednictwem linii KLM, skontaktuj się z nami, aby dokonać darmowej poprawki.
Jeśli którykolwiek z Twoich lotów jest obsługiwany przez inną partnerską linię lotniczą, skontaktuj się z nami co najmniej 72 godziny przed wylotem. Dołożymy wszelkich starań, by Ci pomóc.
Nie musisz wysyłać prośby o poprawkę w imieniu lub nazwisku, jeśli:
- masz kilka imion, ale na Twojej rezerwacji widnieje tylko pierwsze z nich – rezerwacja, na której widnieje tylko 1 imię, jest prawidłowa;
- na rezerwacji widnieje Twoje nazwisko panieńskie, pod warunkiem, że to samo nazwisko widnieje w Twoim paszporcie;
- w Twoich danych brakuje spacji – to nie literówka, tylko sposób działania naszego systemu.
Oczywiście nie możesz zastąpić swoich danych danymi innej osoby – bilet został wystawiony na Twoje imię i nazwisko i nie możesz tego zmienić.
Bilet nagrodowy Flying Blue
Jeżeli masz rezerwację na bilet nagrodowy, skontaktuj się z Centrum Obsługi Flying Blue.
Rezerwacje za pośrednictwem biura podróży
W przypadku lotów zarezerwowanych za pośrednictwem biura podróży, skontaktuj się z danym biurem w celu wprowadzenia poprawek w Twoim imieniu i nazwisku. Radzimy, by zrobić to z wyprzedzeniem, ponieważ przetworzenie wniosku może zająć trochę czasu.
Najczęściej zadawane pytania
Tak, oczywiście. Jeśli dokonałeś(-aś) rezerwacji za pośrednictwem KLM i podróżujesz liniami KLM, Air France lub Delta Air Lines, skontaktuj się z nami. Bezpłatnie poprawimy Twoje imię i nazwisko.
Czy lecisz również inną partnerską linią lotniczą? Wyślij do nas wniosek co najmniej 72 godziny przed odlotem.
Jeśli jest to literówka, poprawimy ją za darmo. Bilet musi pozostać na Twoje nazwisko. Skontaktuj się z nami, a my Ci pomożemy.
Jeśli jesteś już na lotnisku i masz kartę pokładową, znajdź najbliższy automat samoobsługowy lub punkt obsługi i poproś jednego z naszych przedstawicieli o pomoc. Jeśli dostrzeżesz błąd po odprawie online, skontaktuj się z nami jak najszybciej.
Nie. Imię i nazwisko na karcie pokładowej musi być zgodne z tym w paszporcie lub dowodzie osobistym.
Jeśli zauważysz literówkę, skontaktuj się z nami, a my wprowadzimy poprawki.