Zmiana lotu

Zdajemy sobie sprawę, że czasem konieczna jest zmiana planów, bez względu na powód. Postaramy się wyjaśnić, jak możesz zmienić datę podróży, godzinę wylotu i miasto docelowe.

Jak zmienić rezerwację?

Twój lot został zarezerwowany bezpośrednio przez KLM, Air France lub Delta Air Lines? W zależności od warunków biletu możesz łatwo zmienić datę podróży, godzinę wylotu i miejsce docelowe lotu w zakładce Moja podróż.

Dostępne opcje lotu

Gdy zechcesz zmienić swój lot, automatycznie pokażemy Ci najlepsze dostępne opcje. Jeśli cena nowego lotu okaże się wyższa od poprzedniego, trzeba będzie dopłacić różnicę. Niestety nasze Centrum kontaktu z klientem KLM nie może zaoferować Ci lotów alternatywnych.

Masz już za sobą odprawę?

Najpierw upewnij się, że odprawa została anulowana, następnie będzie można wprowadzać zmiany dotyczące lotu.

Anuluj odprawę

Opcje dodatkowe

Czy w ramach Twojego pierwotnego lotu masz wykupione opcje dodatkowe, takie jak miejsce lub posiłek? Te same opcje dodatkowe zostaną automatycznie zarezerwowane również na Twój nowy lot. Pamiętaj jednak, że cena opcji dodatkowych może być wyższa. W takiej sytuacji konieczne będzie pokrycie różnicy cen. Możesz również zrezygnować z opcji dodatkowych. Jeśli opcje dodatkowe są tańsze niż te zakupione na pierwotny lot, otrzymasz od nas voucher pokrywający różnicę cen.

Złóż wniosek o zwrot kosztów za opcje dodatkowe

Po automatycznej zmianie rezerwacji

We’re sorry we had to cancel your flight. Usually, you will automatically be rebooked to the next available option. If you’d rather go for another one, you can pick one of your likings. Follow the regular steps to choose a new flight via My Trip.

Rezerwacje dla wielu osób

Podróżujesz ze znajomymi lub rodziną i chcesz zmienić lot dla części osób z Twojej grupy? Możesz zrobić to w zakładce Moja Podróż. Jeśli grupa, w której podróżujesz składa się z co najmniej dziesięciu osób, skontaktuj się z nami, by uzyskać pomoc. Chętnie pomożemy!

Bilet nagrodowy Flying Blue

Jeżeli masz rezerwację na bilet nagrodowy, w celu zmiany lotu skontaktuj się z Centrum Obsługi Flying Blue.

Rezerwacje za pośrednictwem biura podróży

Niestety, w przypadku rezerwacji dokonanych za pośrednictwem biura podróży nie ma możliwości skorzystania z internetowego systemu obsługi zwrotów. W takiej sytuacji, w celu uzyskania zwrotu, zalecamy kontakt z biurem podróży. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie internetowej biura. Jeśli wolisz, możesz również skontaktować się z nami, aby uzyskać więcej informacji.

Koszty

Koszty zmiany lotu zależą od trasy, klasy przelotu i typu biletu.

Cena Twojego nowego lotu może być wyższa, w takim przypadku konieczne będzie opłacenie różnicy między cenami. Jeśli cena nowego lotu jest niższa niż cena lotu pierwotnego, otrzymasz zwrot różnicy cen na voucher.

Najczęściej zadawane pytania

Potrzebujesz pomocy?

Chętnie służymy pomocą! Pamiętaj, że możemy dodać opłatę administracyjną za zmianę lotu. Jeśli masz bilet typu Flex, dodaną do rezerwacji opcję Flexibility lub podróżujesz klasą Business, opłata nie zostanie naliczona.