Zwrot kosztów za opcje dodatkowe
Jak złożyć wniosek o zwrot kosztów
W naszym internetowym systemie obsługi zwrotów w łatwy sposób możesz złożyć wniosek o zwrot kosztów za opcje dodatkowe. System ten sprawdza, czy przysługuje Ci prawo do zwrotu pieniędzy. Możesz również do nas zadzwonić, ale miej na uwadze, że może się to wiązać z naliczeniem opłaty.
Twój wniosek zostanie rozpatrzony w ciągu 7 dni.
Rezerwacja nie była dokonywana za pośrednictwem KLM?
Niestety, w przypadku rezerwacji dokonanych za pośrednictwem biura podróży nie ma możliwości skorzystania z internetowego systemu obsługi zwrotów. W takiej sytuacji, w celu uzyskania zwrotu, zalecamy kontakt z biurem podróży. Dane kontaktowe znajdziesz na stronie internetowej biura. Jednak jeśli wolisz, możesz skontaktować się z nami, a my pomożemy w procesie ubiegania się o zwrot.
Prawo do uzyskania zwrotu
Sprawdź dokładnie, czy na pewno przysługuje Ci pełen zwrot kosztów – to pozwoli uniknąć ewentualnego rozczarowania.
Rezerwacja standardowego miejsca
Otrzymasz zwrot kosztów rezerwacji standardowego miejsca, jeśli:
- Złożysz wniosek o zwrot kosztów w ciągu 24 godzin od zakupu tej opcji
- Twój lot KLM został odwołany
- Zmieniono typ samolotu, którym miałeś/miałaś lecieć
- Twój lot obsługiwany przez KLM lub partnera SkyTeam został odwołany lub nastąpiły podczas niego zakłócenia, przez co nie zdążyłeś/zdążyłaś na przesiadkowy, międzykontynentalny lot KLM
- Przydzielono Ci inne miejsce
- Zarezerwowałeś/zarezerwowałaś miejsce na lot obsługiwany przez KLM, ale zmieniłeś/zmieniłaś go na lot obsługiwany przez inną linię lotniczą
Wyjątkowo wygodne miejsca w klasie Economy
Otrzymasz zwrot kosztów rezerwacji miejsca Economy Comfort, miejsca z dodatkową przestrzenią na nogi, miejsca w rzędzie składającym się z 2 miejsc lub miejsca w przedniej części samolotu, jeśli:
- Złożysz wniosek o zwrot kosztów w ciągu 24 godzin od zakupu tej opcji
- Twój lot KLM został odwołany
- Zmieniono typ samolotu, którym miałeś/miałaś lecieć
- Twój lot obsługiwany przez KLM lub partnera SkyTeam został odwołany lub nastąpiły podczas niego zakłócenia, przez co nie zdążyłeś/zdążyłaś na przesiadkowy, międzykontynentalny lot KLM
- Zmieniłeś/zmieniłaś swój lot KLM i kupiłeś/kupiłaś te same miejsca na nowy lot
- Zmieniłeś/zmieniłaś swój lot KLM, ale pierwotnie wybrany rodzaj miejsca nie był już dostępny
Dodatkowy bagaż
Możesz złożyć wniosek o zwrot kosztów w ciągu 24 godzin od zakupu opcji dodatkowego bagażu. O zwrot pieniędzy możesz się też ubiegać, jeśli zmieniono Twoją rezerwację na lot nieobsługiwany przez KLM.
Dania à la carte
Czy Twój lot został odwołany lub zmieniono Twoją rezerwację i dania à la carte nie były dostępne? Możesz złożyć wniosek o zwrot kosztów.
Dostęp do poczekalni KLM Crown Lounge 25
Możesz złożyć wniosek o zwrot kosztów zakupionego dostępu do poczekalni KLM Crown Lounge 25, jeśli:
- Złożysz wniosek w ciągu 24 godzin od zakupienia tej opcji
- Nie wszedłeś/weszłaś do poczekalni KLM Crown Lounge
- Podwyższyłeś/podwyąszyłaś klasę podróży do Business Class, więc dostęp do poczekalni jest wliczony w cenę Twojego biletu
Wi-Fi podczas lotu
Uzyskanie zwrotu kosztów za voucher na Wi-Fi jest naprawdę proste. Zwrot zostanie dokonany automatycznie, jeżeli w czasie lotu voucher nie został wykorzystany. Jeśli udało Ci się kupić voucher, ale nie przesłano Ci kodu, otrzymasz automatyczny zwrot pieniędzy w ciągu tygodnia.
Program ograniczania CO₂
Twój lot został odwołany i nie skorzystałeś/skorzystałaś z innego lotu? Możesz złożyć wniosek o zwrot kosztów.