Odszkodowanie za bagaż
Opóźniony bagaż
Po przylocie konieczne było kupienie nowych rzeczy, takich jak przybory toaletowe czy odzież, ponieważ Twój bagaż rejestrowany był opóźniony? Zgłoś nam to w ciągu 21 dni od momentu odbioru bagażu. Koniecznie zachowaj paragon i wyślij nam jego kopię, by móc uzyskać zwrot pieniędzy za zakupione przez Ciebie przedmioty. Dołożymy wszelkich starań, by Ci pomóc.
Zagubiony bagaż
Coś, czego masz nadzieję nigdy nie doświadczyć: zagubienie bagażu. Jeśli nie otrzymałeś swojej walizki z powrotem w ciągu 21 dni od przylotu, skontaktuj się z nami. Wspólnie rozwiążemy ten problem. Miej na uwadze, że jednym z rekomendowanych przez nas działań może być kontakt z ubezpieczycielem. Większość polis ubezpieczeniowych pokrywa straty na podstawie wartości przedmiotu.
Uszkodzony bagaż
Niestety czasami zdarza się, że podczas transportu bagaż zostaje uszkodzony. Standardowy sposób obchodzenia się z bagażem może pozostawić zadrapania, zabrudzenia, drobne wgniecenia i inne ślady użytkowania. Nie odpowiadamy za tego rodzaju drobne uszkodzenia. Twój bagaż uległ poważniejszemu uszkodzeniu? Jak najszybciej zgłoś ten fakt w punkcie przyjmowania bagażu na lotnisku. Zostanie wygenerowany raport, który ułatwi Ci złożenie wniosku o odszkodowanie. Otrzymasz również informacje o punkcie naprawy, jeśli ma to zastosowanie do Twojej sytuacji.
Czy zauważyłeś(-aś) uszkodzenie już po opuszczeniu lotniska? Prosimy o zgłoszenie uszkodzenia nie później niż 7 dni po przylocie. Poniższy link umożliwia zarówno zgłoszenie uszkodzenia bagażu jak i złożenie wniosku o odszkodowanie.