Zagubione przedmioty
Bagaż pozostawiony w samolocie
W przypadku rzeczy pozostawionych na pokładzie samolotu możliwości działania zależą od tego, jakie linie lotnicze obsługiwały dany lot oraz od docelowego portu lotniczego.
Lot obsługiwany przez KLM z przylotem do Schiphol
Jeśli przylecisz na lotnisko Amsterdam Schiphol i od razu zauważysz, że brakuje Ci jakiegoś przedmiotu, możesz zgłosić to w dowolnym punkcie KLM lub w Biurze Rzeczy Znalezionych na lotnisku. Jesteś już poza Schiphol? Skontaktuj się z Biurem Rzeczy Znalezionych na lotnisku Schiphol. Jego pracownicy postarają się odnaleźć zgubioną rzecz.
Wszystkie znalezione przedmioty, w tym rzeczy pozostawione w poczekalni KLM Crown Lounge, trafiają do magazynu lotniska Schiphol.
Lot obsługiwany przez KLM z przylotem na inne lotnisko
Prosimy zgłosić brakujący przedmiot w punkcie przylotów na lokalnym lotnisku. Obsługa lotniska Ci pomoże. Ponieważ samolot, w którym zgubiłeś przedmiot, mógł już wrócić do Amsterdamu, sugerujemy również skontaktowanie się z Biurem Rzeczy Znalezionych na lotnisku Schiphol.
Lot obsługiwany przez Air France
W przypadku zagubienia bagażu na pokładzie samolotu linii Air France prosimy skontaktować się z tą linią. Air France przechowuje znalezione rzeczy przez okres 3 miesięcy.
Inne linie lotnicze
Jeśli brakująca rzecz została zgubiona na pokładzie samolotu obsługiwanego przez inną linię lotniczą, zalecamy skontaktowanie się z działem obsługi klienta danej linii.
Brakujący przedmiot w bagażu
Jeżeli stwierdzisz, że w Twoim bagażu czegoś brakuje, koniecznie skontaktuj się z nami w ciągu 7 dni od przylotu. Wspólnie zastanowimy się, co można zrobić.