Opóźniony bagaż

Zdajemy sobie sprawę z tego, że nie jest to przyjemna niespodzianka, gdy po przylocie dowiadujesz się, że na pasie bagażowym brakuje Twojego bagażu. Pozwól, że powiemy Ci, co możesz zrobić, aby rozwiązać ten problem.

Zgłaszanie opóźnionego bagażu

Nie możesz znaleźć swojego bagażu po przylocie? Zgłoś to online w ciągu 48 godzin od chwili przylotu. Opóźniony bagaż można również zgłosić przy stanowisku bagażowym przed opuszczeniem lotniska. Po dokonaniu zgłoszenia otrzymasz raport dotyczący opóźnienia bagażu (PIR) wraz z numerem referencyjnym sprawy. Dzięki temu numerowi możesz śledzić status swojej deklaracji. 

Gdy opóźniony bagaż dotrze na lotnisko, firma kurierska skontaktuje się z Tobą. Po otrzymaniu potwierdzenia planowanego czasu dostawy, bagaż zostanie dostarczony.

Zgłaszanie opóźnionego bagażu na lotnisku

Miej na uwadze, że obecnie zgłoszenie zagubienia bagażu online nie jest możliwe w przypadku przylotu do następujących miast: Aberdeen, Birmingham, Bristol, Cardiff, Edinburgh, Glasgow, Humberside, Inverness, Leeds Bradford, London City, London Heathrow, Manchester, Newcastle, Norwich, Southampton lub Teesside.

Jeżeli po przybyciu do któregokolwiek z tych miejsc zorientujesz się, że Twój bagaż zaginął, zgłoś to w odpowiednim punkcie obsługi bezpośrednio na lotnisku. Na szczęście w 90% przypadków udaje nam się odnaleźć bagaż w ciągu 3 dni!

Śledzenie opóźnionego lub zagubionego bagażu

Zgłosiłeś(-aś) już swój opóźniony bagaż? Po upływie 24 godzin od zgłoszenia możesz sprawdzić status w systemie śledzenia bagażu, używając swojego nazwiska i numeru referencyjnego sprawy.

Czy podczas podróży zatrzymujesz się w kilku miastach docelowych? Możesz zmienić adres tymczasowy w systemie śledzenia bagażu.

W rzadkich przypadkach, gdy nie uda nam się odnaleźć Twojego bagażu w ciągu 21 dni, skontaktuj się z Centrum kontaktu z klientem KLM. Omówimy z Tobą kolejne kroki, takie jak złożenie reklamacji.

Najczęściej zadawane pytania