Warunki korzystania z usługi „dania à la carte”

Oto co musisz wiedzieć zamawiając dania à la carte w czasie lotu międzykontynentalnego.

1. Dania à la carte

1.1 Za dodatkową opłatą KLM oferuje Państwu możliwość wcześniejszego wyboru posiłku, który zostanie Państwu podany w Klasie Economy podczas lotu KLM. Usługa ta nosi nazwę „danie à la carte”. Ta dodatkowa usługa jest oferowana podczas dokonywania rezerwacji online oraz w przeglądzie podróży na stronie KLM.com i w aplikacji mobilnej KLM. Zamówienia można dokonać w przypadku większości rejsów międzykontynentalnych wylatujących z Amsterdamu. Standardowe bezpłatne posiłki są zawsze dostępne. 1.2 Dania à la carte podawane w trakcie lotu KLM mogą się różnić wielkością porcji, smakiem lub wyglądem od tych przedstawionych na zdjęciach i/lub opisanych podczas składania zamówienia. Składniki mogą zostać zastąpione ich odpowiednikami bez wcześniejszego powiadomienia. 1.3 Po zamówieniu dania à la carte nie ma możliwości zmiany ani anulowania złożonego zamówienia. 1.4 Nie jest możliwe łączenie dania a à la carte z posiłkiem dietetycznym. 1.5 Wykaz składników zawartych w określonym daniu jest podawany z najwyższą starannością, jednak KLM nie ponosi odpowiedzialności za ewentualne konsekwencje będące rezultatem nietolerancji pokarmowej lub alergii na którykolwiek ze składników posiłku. 1.6 Ogólne Warunki Przewozu KLM stanowią integralną część niniejszych warunków.

2. Wymagania i kwalifikacje

2.1 Aby skorzystać z możliwości zamówienia dania à la carte, oświadczają Państwo, że posiadają uprawnienia do zawarcia niniejszej umowy i, co za tym idzie, przestrzegania jej warunków; oraz 2.2 Oświadczają Państwo, że wszystkie informacje podane przez Państwa w celu zamówienia dania à la carte są prawdziwe, oraz że nie będą Państwo dokonywać żadnych spekulacyjnych, fałszywych lub nieuczciwych rezerwacji. Oświadczają Państwo również, że będą dokonywać wyłącznie rezerwacji dla siebie lub innej osoby, w której imieniu są Państwo uprawnieni występować i która spełnia wymagania określone w paragrafie 2.1.

3. Zwrot kosztów

3.1 Jeżeli zamówione danie à la carte nie będzie dostępne, otrzymasz bezpłatny standardowy posiłek. Przysługuje Ci zwrot kosztów równy kwocie zapłaconej za danie à la carte. 3.2 Jeśli zdecydujesz o zakupie opcji płatnego podwyższenia klasy przelotu mniej niż 30 godzin przed wylotem, zwrot kosztów zakupionego wcześniej dania à la carte w ramach tego samego lotu nie będzie możliwy. 3.3 Jeżeli Twój lot zostanie przełożony lub zmieniony, danie à la carte może nie zostać podane zgodnie z zamówieniem. Możesz ubiegać się o zwrot kosztów,wypełniając formularz zwrotu kosztów.

4. Jak wykorzystywane są Państwa dane kontaktowe

4.1 Twoje imię i nazwisko oraz szczegóły lotu będą wykorzystywane przez KLM Royal Dutch Airlines oraz KLM Catering Services BV zgodnie z Oświadczeniem o ochronie prywatności KLM w celu realizacji Twojego zamówienia. 4.2 Jeżeli podasz swój adres e-mail, możemy go wykorzystać, by wysłać Ci potwierdzenie, poinformować o statusie zamówienia lub poprosić o opinię dotyczącą naszej usługi dania à la carte.