Warunki korzystania z usługi Płatny dostęp do poczekalni
1. Płatny dostęp do poczekalni
1.1 Dostęp do poczekalni przysługuje klientom linii KLM na podstawie klasy podróży lub poziomu członkostwa w programie Flying Blue. Jeżeli nie spełniasz tych wymagań, za dodatkową opłatą linie KLM mogą zaoferować Ci możliwość pobytu w poczekalni KLM Crown Lounge dla podróżujących do/z krajów strefy Schengen lub spoza strefy Schengen na lotnisku Amsterdam Schiphol. Usługa nosi nazwę „Płatny dostęp do poczekalni”. Płatny dostęp do poczekalni oferowany jest jedynie poza godzinami szczytu, co oznacza brak pełnego wykorzystania poczekalni przez klientów z regularnym dostępem, wynikającym z poziomu członkostwa programu Flying Blue lub klasy podróży.
1.3 Po zakupie Dostępu do poczekalni zostanie on dodany do Twojej rezerwacji. Dostęp do Poczekalni można uzyskać, skanując kartę pokładową przy wejściu.
1.5 Po zakupie Dostępu do poczekalni zmiana, przeniesienie lub anulowanie rezerwacji nie będzie możliwe. W przypadku zakupu Płatnego dostępu do poczekalni online i anulowania go w ciągu 24 godzin od zakupu zastosowanie ma Paragraf 3.3 niniejszych warunków.
2. Wymagania i uprawnienia
2.1 W celu uzyskania dostępu do Poczekalni, oświadczasz, że posiadasz uprawnienia do zawarcia niniejszej umowy i, co za tym idzie, zobowiązujesz się do przestrzegania jej warunków; oraz
2.2 Oświadczasz, że wszystkie informacje podane w celu dokonania rezerwacji miejsca w Poczekalni są prawidłowe, a także, że nie będziesz dokonywać żadnych domniemanych, fałszywych lub nieuczciwych rezerwacji. Oświadczasz także, że będziesz dokonywać wyłącznie rezerwacji dla siebie lub innej osoby, w której imieniu masz uprawnienia występować i która spełnia wymagania określone w Paragrafie 2.1. niniejszych warunków.
3. Zwrot kosztów
3.1 Masz prawo do zwrotu kosztów za Płatny dostęp do poczekalni, jeżeli:
- lot do lotniska Amsterdam Schiphol był opóźniony i nie zdążyłeś(-aś) wejść do poczekalni;
- kupiłeś(-aś) podwyższenie klasy podróży do klasy Business z dostępem do poczekalni;
- lot został nieoczekiwanie przełożony lub zmieniono Twoją rezerwację.
3.2 W przypadku poważnych zakłóceń, istnieje prawdopodobieństwo, że dostęp do poczekalni nie zostanie udzielony. W takiej sytuacji masz prawo do zwrotu kosztów.
3.3 Jeśli zakupiłeś(-aś) Płatny dostęp do poczekalni online i poprosisz o zwrot kosztów w ciągu 24 godzin od zakupu, i jeżeli nie skorzystałeś(-aś) z Dostępu do poczekalni, masz prawo do zwrotu kosztów.
3.5 Jeżeli nie spełniasz powyższych warunków, opłata nie zostanie zwrócona.
4. Wykorzystanie danych osobowych
4.1 Twoje imię i nazwisko oraz informacje na temat lotu będą wykorzystywane przez KLM Royal Dutch Airlines zgodnie z Oświadczeniem o ochronie prywatności KLM w celu realizacji rezerwacji.
4.2 Jeżeli podasz adres e-mail, możemy go wykorzystać do wysłania potwierdzenia, podania ogólnych informacji o naszych poczekalniach lub poproszenia o Twoją opinię.