Ankiety dotyczące satysfakcji i zgodności
Główne ankiety
Przeprowadzamy 3 główne ankiety skierowane do próby klientów, którzy w ostatnim czasie podróżowali z KLM:
- Ankiety satysfakcji NeXT, wysyłane e-mailem do dużej grupy naszych klientów
Ankieta zgodności usług „Obserwator jakości” skierowana do klientów Flying Blue Elite i Flying Blue Elite Plus ma na celu pomiar i poprawę zgodności naszych usług na każdym etapie podróży klienta - Ankiety Flying Blue mierzące satysfakcję z naszego programu lojalnościowego
Prowadzimy również inne badania
- Badania dotyczące tworzenia i projektowania naszych produktów i usług
- Badania dotyczące jakości interakcji ze wszystkimi naszymi usługami
- Badania satysfakcji z poszczególnych elementów podróży (produkt Air-Rail, loty partnerskimi liniami lotniczymi)
Uczestniczymy w badaniach prowadzonych przez podmioty zewnętrzne, takie jak IATA lub Lotnisko Schiphol w Amsterdamie. Ponadto prowadzimy wiele badań ad hoc z agencjami takimi jak Beautiful Lives, CSpace, Miles Research, Insites Consulting/Human8 i Added Value.
Współpracujemy z instytutami badawczymi, które podlegają Międzynarodowemu Kodeksowi Postępowania w zakresie Badań Rynku, którego zasady ustala Esomar, międzynarodowe stowarzyszenie badań marketingowych. Przestrzegamy obowiązujących przepisów dotyczących ochrony danych. Nie będziemy ponownie wykorzystywać Twoich danych osobowych i odpowiedzi do celów komercyjnych bez Twojej zgody.