Treści generowane przez użytkowników
Niezapomniane chwile
Jeśli to czytasz, prawdopodobnie poprosiliśmy Cię o zgodę na wykorzystanie Twojego posta zamieszczonego w mediach społecznościowych. Jest ku temu ważny powód. Zauważyliśmy, że, podobnie jak my, lubisz dzielić się niezapomnianymi chwilami. Dlatego mamy do Ciebie pytanie: możemy wykorzystać zamieszczone przez Ciebie treści?
Warunki
Udzielając nam odpowiedzi wpisując #yesKLM lub wypełniając formularz KLM UGC, wyrażasz zgodę na następujące warunki:
- Udzielasz linii lotniczej KLM N.V. (znanej również jako KLM Royal Dutch Airlines), spółce publicznej z siedzibą i głównym miejscem prowadzenia działalności pod adresem Amsterdamseweg 55 w (1182 GP) Amstelveen, Holandia, zarejestrowanej w rejestrze handlowym Amsterdamskiej Izby Handlowo-Przemysłowej pod numerem 33014286 i zwanej dalej „KLM”, niewyłącznej, nieodpłatnej, ogólnoświatowej licencji na wykorzystanie zdjęcia, obrazu lub ruchomego obrazu (zwanego dalej „Treścią użytkownika”) opublikowanego na Instagramie, Facebooku, Twitterze lub YouTube oraz w innych mediach społecznościowych. Po uzyskaniu Twojej zgody możemy wykorzystywać Twoje Treści Użytkownika do celów marketingowych i reklamowych.
- Co to oznacza? Możemy wyświetlać i wykorzystywać Twoje Treści Użytkownika w celu reklamowania i promowania marki KLM we wszystkich punktach kontaktu klienta z marką. Punkty te obejmują stronę KLM.com, newslettery, katalogi, e-maile i media społecznościowe.
- Wyrażasz zgodę na to, by Twoje Treści Użytkownika były wykorzystywane przez KLM, powielane, rozpowszechniane i łączone z innymi materiałami, a także poprawiane i edytowane.
Ta licencja jest bezterminowa, co oznacza, że nie ma wyznaczonej daty końcowej jej trwania. Jeśli zmienisz zdanie i nie chcesz, abyśmy wykorzystywali Twoje Treści Użytkownika w przyszłości, poinformuj nas o tym, wysyłając e-maila na adres: socialmediainput@klm.com .
Bez obaw: nadal jesteś właścicielem swojego zdjęcia lub filmu. To, co się zmienia, to fakt, że dajesz KLM pozwolenie na używanie i powielanie Twoich Treści Użytkownika.
Rozumiesz i zatwierdzasz poniższe warunki:
- Posiadasz wszelkie prawa do swoich Treści Użytkownika i masz pozwolenie od każdej osoby występującej w Twoich Treściach Użytkownika na udzielenie praw do tychże treści.
- Wszystkie osoby występujące w Treściach Użytkownika mają ukończone 18 lat.
- Treści Użytkownika nie będą naruszać żadnych praw własności intelektualnej, praw do prywatności, praw do wizerunku ani innych praw podmiotów zewnętrznych. KLM ma prawo ujawnić Twoją nazwę użytkownika każdemu podmiotowi zewnętrznemu, który twierdzi, że Twoje Treści Użytkownika naruszają ich prawa.
- KLM nie popiera i nie kontroluje treści, które użytkownicy zamieszczają na swoich kontach w mediach społecznościowych. Dlatego też KLM dystansuje się od wszelkich innych treści publikowanych na koncie, z którego pochodzą wykorzystywane przez KLM Treści Użytkownika, w szczególności od treści, które są w jakikolwiek sposób wulgarne, obraźliwe, kontrowersyjne lub znieważające innych. KLM nie ponosi odpowiedzialności za pisemne wypowiedzi, działania lub inne implikacje dokonane przez właściciela konta.
Uwaga: możemy usunąć Treści Użytkownika ze strony internetowej z dowolnego powodu, bez powiadamiania Użytkownika.
Jest coś jeszcze…
- KLM ani żadna osoba działająca w imieniu KLM nie ponosi odpowiedzialności w związku z roszczeniami lub żądaniami dotyczącymi wykorzystania treści generowanych przez użytkowników.
Wszystkie dane osobowe pasażera są gromadzone i przetwarzane przez KLM z należytym przestrzeganiem Oświadczenia o ochronie prywatności KLM. Zapoznaj się z naszym Oświadczeniem o ochronie prywatności . - Twoje Treści Użytkownika będą widoczne dla wszystkich na całym świecie. Czasami Twoja nazwa użytkownika będzie widoczna, więc przygotuj się na wzrost liczby obserwujących!
- Zastrzegamy sobie prawo do zmiany tych warunków bez uprzedniego powiadomienia.
Brzmi dobrze, prawda? Jeśli chcesz współpracować z nami na tych zasadach, odpowiedz #yesKLM na nasz komentarz lub wypełnij formularz KLM UGC. Potem przygotuj się na najbardziej ekscytującą część: zobacz, jak Twoje treści pojawiają się na jednym z naszych ogólnoświatowych kanałów! Zaktualizowano: 25 czerwca 2020 r.